Kuni 200 tähemärki


Mitu protsenti päevalehtedest jääb müümata?

Posted: February 8th, 2010 | Filed under: Äri, Meedia, Tarbimine | View Comments
Bookmark and Share
  Toetan!
  • Grete-Kirsti Mäsak on lausa bakalaureusetöö SL Õhtulehest sel teemal kirjutanud eelmisel aastal:
    http://mail.jrnl.ut.ee:8080...

    "Hoolimata suurest tellijate arvust realiseeriti aastatel 2000-2008 SLÕhtulehe tiraažist 33-60% üksikmüügi kaudu. Üksikmüügi kogus on aastati erinev, sõltudes tellijate arvust ning piirkondlikest sooduspakkumistest. Jaemüügi trend näitab vähenemist – juhuostjatest on saanud püsiostjad ning püsiostjatest tellijad. Hoolimata tellijate osakaalu stabiilsest tõusust on üksikmüük endiselt olulisel kohal."

    "Näiteks Postimehe jaemüük moodustab vaid 5% tiraažist."

    Töö lisas nr 5 paistab keskmiselt müümata lehtede osaks olema 25% ehk umbes neljandik lehti läheb tagasi. Ma arvan, et seda võib üle kanda ka teistele päevalehtedele, sest päevalehtede tegijate eristamine on suhtelistelt tinglik, kuna enamus neist - nimesid nimetamata - töötab mõnda aega ühe väljaande juures ja siis järgmise juures jne, mistõttu nende kvaliteet ehk tase ongi selline - kolmveerandine, sõltumata väljaandest.

blog comments powered by Disqus

| All Rights Reserved